Hoe kan ik u helpen?

PERSBERICHT VILLA PARDOES

Mandemakers keukens draagt Villa Pardoes een warm hart toe

Geplaatst op: 22 oktober 2015

Onlangs hebben de vestigingsmanagers van Mandemakers Keukens officieel de actie gelanceerd die Mandemakers Keukens in 2015 uitrolt. Vanwege het 15-jarig bestaan van Villa Pardoes in oktober 2015, de capaciteitsuitbreiding van Villa Pardoes en de goede relatie die Mandemakers Keukens en Villa Pardoes hebben zal iedere klant die een keuken koopt het aanbod krijgen om één jaar donateur te worden van Villa Pardoes. Mandemakers Keukens zal de kosten van de nieuwe donateurs in 2015 op zich nemen en na één jaar kan een donateur op persoonlijke titel het donateurschap verlengen.

Mandemakers Keukens kiest Villa Pardoes

In de afgelopen decenia is Mandemakers Keukens uitgegroeid tot een bekend begrip in Nederland. De van oudsher Kaatsheuvelse onderneming kent inmiddels 8 vestigingen, verspreid over heel het land. Oprichter en eigenaar Ben Mandemakers, en algemeen directeur Stefan Mandemakers, zijn de drijvende krachten achter het bedrijf. Het was de beslissing van beiden om Villa Pardoes op deze wijze te ondersteunen. Ben Mandemakers: "Naast keukenman ben ik ook een echte familieman. Als vader van drie kinderen weet ik maar al te goed hoe belangrijk het is om er even tussenuit te kunnen met het gezin. Daarom hebben wij besloten Villa Pardoes te steunen. Het is een initiatief dat ik een zeer warm hart toedraag. Ik hoop dan ook oprecht dat onze actie nog veel mensen zal inspireren Villa Pardoes te ondersteunen. Naast deze actie krijgen de medewerkers van De Mandemakers Groep de mogelijkheid om zich ook aan te melden voor deze actie. Uiteraard hopen we allen op een breed draagvlak binnen de organisatie van De Mandemakers Groep."

"Met deze donateursactie helpt Mandemakers Keukens ons een gigantische stap verder. Als goed doel zijn we bij een relatief grote groep mensen in Nederland nog niet zo bekend. De acties die Mandemakers Keukens in het jubileumjaar van Villa Pardoes voor ons doet, gaat ons zeker ook aan veel nieuwe particuliere donateurs helpen. Zoveel mensen kennen gezinnen in dit soort omstandigheden uit hun directe omgeving. Die gun je toch de vakantie van hun leven", aldus Algemeen Directeur Peter Persoon. "Villa Pardoes is trots dat ze op deze unieke manier mag samenwerken met Mandemakers Keukens,"."Naast deze geweldige actie rondom ons 15- jarig bestaan zijn wij met onze Capaciteitsuitbreiding voor de aanschaf van 6 nieuwe keukens vanzelfsprekend uitgekomen bij Mandemakers Keukens. En ook hier heeft Mandemakers Keukens ons verrast met een royale bijdrage ten behoeve van 6 unieke keukens!"

Lancering actie

De start van de structurele samenwerking is, op vrijdag 26 juni en vrijdag 10 juli, feestelijk aangekleed met de aanwezigheid van 8 vestigingmanagers en medewerkers van Mandemakers Keukens bij Villa Pardoes: "Deze bijdrage draagt een aanzienlijk steentje bij tot de realisatie van de doelstelling van Villa Pardoes: kinderen met een levensbedreigende ziekte samen met hun ouders, broertjes en zusjes een unieke en onvergetelijke vakantie bezorgen. Een week vakantie vieren in een omgeving die in alle opzichten is aangepast aan de beperkingen waarmee gezinnen in een dergelijke situatie te maken krijgen. We vinden het dan ook fantastisch dat Mandemakers Keukens in financiële zin, maar ook door gerichte acties in de toekomst Villa Pardoes ondersteunt." De 8 vestigingen hebben 8 schilderijen in ontvangst genomen welke gemaakt zijn door gasten van Villa Pardoes en, Vriend van de Villa, Gers Pardoel.

Fondsen

Een gratis verblijf van de gezinnen in Villa Pardoes kost natuurlijk geld en moet dan ook gefinancierd worden. Het "adopteren" van het verblijf van acht gezinnen gedurende een week kost zo'n € 16.000,--. Ook kunnen bedrijven het verblijf van één gezin financieren, Dit kost € 2.000,-- per week. Voor € 25,-- per jaar kan men donateur van Villa Pardoes worden. Voor informatie over donateurschap of inzamelingsacties kunt u contact opnemen met 0416-387 222). Een eventuele eenmalige bijdrage kan men storten op rekening NL35RABO0300224028 van de Rabobank te Kaatsheuvel.